Zaawansowane szukanie.

Safrane 2.5 20V (pemek)
Autor Wiadomość
patrys4891 
Organizator zlotu



Safrane: 99 phII 2,9 V6 24V manual
Pomógł: 16 razy
Dołączył: 07 Maj 2012
Posty: 3466
Skąd: Warszawa


Wysłany: 2017-08-18, 17:24   

Najważniejsza różnica z w fotelach między ph1 i ph2 to umieszczenie kompów. W ph1 były na spodzie fotela a w ph2 na podłodze. Heniek przekładał z ph1 do ph2 fotele i trochę miał z tym zabawy.
Tylko czy to akurat takie ważne?
Zagłówki zmieniły jakoś w 98 roku, więc możliwe że to są oryginalne.
Daroot napisał/a:
Wy się czepiacie jakiegoś plastiku

No co? Nie ma punktu zaczepienia, to trzeba sobie jakiś znaleźć żeby pogadać :super:
_________________
:)
 
 
 
Jacek957 
Klubowicz



Safrane: 1995 V6 3,0 RT Allrad Zmodyfikowana do Baccary(bez pneumatyki)
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 27 Maj 2010
Posty: 1662
Skąd: Legnica


Wysłany: 2017-08-18, 17:50   

patrys4891 napisał/a:
W ph1 były na spodzie fotela a w ph2 na podłodze


Raczej odwrotnie :rotfl: W PH I komp fotela jest w podłodze a w PH II w fotelu ;)
_________________

Ostatnio zmieniony przez Jacek957 2017-08-18, 17:50, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
patrys4891 
Organizator zlotu



Safrane: 99 phII 2,9 V6 24V manual
Pomógł: 16 razy
Dołączył: 07 Maj 2012
Posty: 3466
Skąd: Warszawa


Wysłany: 2017-08-19, 21:06   

racja Jacek957.
Chyba za dużo słońca zażyłem :P
_________________
:)
 
 
 
pemek 
Forumowicz
Pemek


Safrane: 1998, 2.5 Automat, RXT
Dołączył: 04 Paź 2015
Posty: 251
Skąd: Rzeszów

Wysłany: 2017-10-07, 18:53   

Mały update:
-zrobiłem małe zakupy czyli olej do skrzyni, osłony przekładni, poliuretanowe tuleje stabilizatora przedniego i dostałem prezent od brata czyli zestaw głośniki + syczki firmy GMS razem z porządnym kablem żeby to wszystko połączyć :hyhy:
-dzisiaj zmieniłem olej w skrzyni, niby nie tak dawno wymieniałem ale nie zaszkodzi :rotfl:
-wymontowałem przekładnie kierowniczą z dawcy która jest w stanie idealnym dlatego niedługo przekładka tylko muszę jeszcze kupić nowe krzyżaki, przy okazji założę nowe osłony żeby tam chwile nie zaglądać
-udało mi się też wyjąć tylne i przednie zaciski z dawcy, przednie są całkiem ok, wszystko fajnie się rozkręca ale tylne to jakaś masakra, udało mi się na razie rozkręcić jeden i wyczyścić ale sama konstrukcja jest beznadziejnie przemyślana i gdyby nie to ze mam już kupione tarcze i klocki to chyba szukałbym czegoś z Espace lub Velka. Jak uda mi się rozkręcić oba to je pomaluje i złoże na zestawach naprawczych
-cdn... :cwaniak:
 
 
Lukasz737 
Klubowicz


Safrane: 1998, phII, 2.5, bez bajerów
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 21 Sie 2013
Posty: 444
Skąd: Wyszków

Wysłany: 2017-10-10, 11:13   

pemek, zrób manuala co do instalacji tych głośników, ma te same
 
 
pemek 
Forumowicz
Pemek


Safrane: 1998, 2.5 Automat, RXT
Dołączył: 04 Paź 2015
Posty: 251
Skąd: Rzeszów

Wysłany: 2017-10-10, 18:50   

Zrobie ale zanim je zaloze to bede wygluszal drzwi wiec chwile to potrwa :p
 
 
Lukasz737 
Klubowicz


Safrane: 1998, phII, 2.5, bez bajerów
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 21 Sie 2013
Posty: 444
Skąd: Wyszków

Wysłany: 2017-10-11, 07:46   

jasna sprawa, jak robić to dobrze, polecam maty stp (nie mylić z producentem chemii samochodowej ;) 0
 
 
pemek 
Forumowicz
Pemek


Safrane: 1998, 2.5 Automat, RXT
Dołączył: 04 Paź 2015
Posty: 251
Skąd: Rzeszów

Wysłany: 2017-11-15, 19:36   

Chwile nic nie pisałem ale przy samochodzie cały czas coś się dzieje:
-wpadła nowa maska bez wgniotki i grama szpachli ale niestety schodzi z niej bezbarwny więc auto na chwile obecną wygląda jak kupa :niepewny:
-wrzuciłem też sprawny pająk do odbijania kierunkowskazów i w końcu zaczęły odbijać w obie strony
-wleciał też używany pilot do sterowania radiem który nie skrzypi jak mój poprzedni
-zabrałem się też za regeneracje zacisków na razie tył więc zakupiłem 2 zestawy naprawcze wraz z tłoczkami, spray i płyn hamulcowy dot 4 firmy ATE. Trochę czyszczenia było żeby malowanie miało sens i było tez sporo walki z rozłożeniem i złożeniem tłoczków ale udało się i zaciski są już gotowe i czekają na montaż razem z nowymi tarczami i klockami firmy BOSH.
-ogarnąłem też sprawną przepustnice, wyczyściłem ją i zakupiłem nowy czujnik położenia
-zregenerowałem skórzaną kierownice czyli mycie, suszenie, szlifowanie drobnym papierem ściernym, odtłuszczanie, szpachlowanie bo jak widać na zdjęciach poniżej wypadła jedna dziurka, ponowne odtłuszczenie i w końcu 3 warstwy farby czarnej i 3 warstwy lakieru bezbarwnego (oczywiście wszystkie produkty przeznaczone do skór firmy RENOSKÓR)
Niedługo kolejny up z wymiany przekładni, przepustnicy i zacisków, cdn...
Zapraszam do galerii ;)
 
 
SURU 
Klubowicz



Pomógł: 12 razy
Dołączył: 11 Paź 2012
Posty: 1711
Skąd: Opole Lubelskie

Wysłany: 2017-11-15, 19:51   

pemek czujnik połoŻenia przepustnicy normalnie przykręciłeś nowy i na tym koniec czy adaptacja była potrzebna ?
_________________
You Brought Two Too Many .
 
 
pemek 
Forumowicz
Pemek


Safrane: 1998, 2.5 Automat, RXT
Dołączył: 04 Paź 2015
Posty: 251
Skąd: Rzeszów

Wysłany: 2017-11-15, 20:27   

Przykręciłem narazie nowy, jeszcze nie zakladalem calosci w auto bo brakuje czasu ciągle, a jak wogole wyglada adaptacja tego czujnika?
 
 
Daroot 
Organizator zlotu
Daroot Garage



Pomógł: 115 razy
Dołączył: 07 Lut 2009
Posty: 5618
Skąd: Iława / Olsztyn

Wysłany: 2017-11-15, 20:51   

Nie ma czegoś takiego w tym przypadku jak adaptacja.
_________________
Bywa że nie jestem szczery. Czasem zwyczajnie kłamię. Jestem próżny, pazerny, dbam tylko o swoje cztery litery. Bywam małostkowy, cyniczny i bezduszny - osądzam bez litości, bez serca i miłości
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


 Podobne Tematy 

phpBB by przemo