Zaawansowane szukanie.

3.0 V6 170km
Autor Wiadomość
Dynika 
Forumowicz



Safrane: Ph II, 2.5 20v aut.
Dołączył: 24 Lut 2015
Posty: 81
Skąd: Jamki

Wysłany: 2016-12-20, 07:57   3.0 V6 170km

Witam ,przymierzam się do zakupu safrane. Wpadła mi w oko ładna 3.0L V6 170km ,ale boję się o koszty utrzymania takiego silnika.
I mam do Was kilka pytań :
-Ile kosztuje wymiana rozrządu i czy da się to zrobić samodzielnie ?
-Jakie jest jego spalanie ?
-Czy nie ma innych usterek ?

Pozdrawiam
 
 
Daroot 
Organizator zlotu
Daroot Garage



Pomógł: 115 razy
Dołączył: 07 Lut 2009
Posty: 5618
Skąd: Iława / Olsztyn

Wysłany: 2016-12-20, 08:09   

Rozrząd jest na łańcuchu - w praktyce nie podlega wymianie. Jeśli strzeli, a nie słyszałem o takim przypadku (jedynie może się na tyle wyciągnąć że będzie zasuwał po obudowie), bierzesz drugi silnik za 600zl i jeździsz dalej.

Co do spalania - nie wypowiadam się.

Innych usterek nie zauważono, problem z dostępnością pompy wody.
_________________
Bywa że nie jestem szczery. Czasem zwyczajnie kłamię. Jestem próżny, pazerny, dbam tylko o swoje cztery litery. Bywam małostkowy, cyniczny i bezduszny - osądzam bez litości, bez serca i miłości
 
 
Jacek957 
Klubowicz



Safrane: 1995 V6 3,0 RT Allrad Zmodyfikowana do Baccary(bez pneumatyki)
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 27 Maj 2010
Posty: 1662
Skąd: Legnica

Wysłany: 2016-12-20, 16:24   

Spalanie w moim przypadku książkowe ;) a pompę wody można regenerować (ja tak zrobiłem) :hyhy: Czasem pogrywa elektryka ale do ogarnięcia ;)
_________________

 
 
 
Dynika 
Forumowicz



Safrane: Ph II, 2.5 20v aut.
Dołączył: 24 Lut 2015
Posty: 81
Skąd: Jamki

Wysłany: 2016-12-20, 21:17   

Szkoda tylko ,że ktoś mi w ciągu kilku dni już ją zgarnął... :wsciekly:
 
 
artho 
Forumowicz


Safrane: ph2 2.5 20V 2000, ph1 2.0 8V 93 (dawniej)
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 02 Lut 2012
Posty: 787
Skąd: Kraków

Wysłany: 2016-12-21, 05:30   

Spokojnie, zawsze możesz poszukać innego Safrane - jeżeli obawiasz się o silnik możesz zainteresować się ph2 2.5 - to Volvovski silnik, który co prawda rozrząd na pasku (należy wymieniać) to jest bardzo wytrzymały, można powiedzieć, że wręcz niezajeżdżalny :P
Jest to 5-rzędówka - charakteryzuje się oryginalnym (ciekawym) brzmieniem, ale też dzięki temu wymiana rozrządu jest tania - względem 3.0 V6 paskowego (190KM).
 
 
Dynika 
Forumowicz



Safrane: Ph II, 2.5 20v aut.
Dołączył: 24 Lut 2015
Posty: 81
Skąd: Jamki

Wysłany: 2016-12-21, 08:46   

Być może silnik 170 konne v6 można zastąpić R5 ale to wyposażenie ... tego juz się nie da :rozpacz:
 
 
artho 
Forumowicz


Safrane: ph2 2.5 20V 2000, ph1 2.0 8V 93 (dawniej)
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 02 Lut 2012
Posty: 787
Skąd: Kraków

Wysłany: 2016-12-21, 10:29   

Tzn czego? Jakie wyposażenie?

Ja mam prawie max, bodajże wersja RXE. 2.5 było też kilka jako Initiale Paris.
 
 
Dynika 
Forumowicz



Safrane: Ph II, 2.5 20v aut.
Dołączył: 24 Lut 2015
Posty: 81
Skąd: Jamki

Wysłany: 2016-12-21, 15:33   

musiał bym się tutaj na strone rozpisać :) Łatwiej napisać czego nie miała
-regulacji zawieszenia.
chyba tyle
 
 
Daroot 
Organizator zlotu
Daroot Garage



Pomógł: 115 razy
Dołączył: 07 Lut 2009
Posty: 5618
Skąd: Iława / Olsztyn

Wysłany: 2016-12-21, 15:35   

Daj linka.
_________________
Bywa że nie jestem szczery. Czasem zwyczajnie kłamię. Jestem próżny, pazerny, dbam tylko o swoje cztery litery. Bywam małostkowy, cyniczny i bezduszny - osądzam bez litości, bez serca i miłości
 
 
artho 
Forumowicz


Safrane: ph2 2.5 20V 2000, ph1 2.0 8V 93 (dawniej)
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 02 Lut 2012
Posty: 787
Skąd: Kraków

Wysłany: 2016-12-21, 16:20   

Jest jeszcze kilka rzeczy, które były w ph1 a nie było w ph2. Znam na pamięć trochę, ale sporo więcej niż wymieniłeś :P Były też takie, które były w ph2 a nie było w ph1.

Jak chodzi o regulowane zawieszenie wersja, którą upatrzyłeś pewnie i tak go nie ma, a jeżeli ma - jedynie zwiększy to znacznie wydatki.
 
 
Jacek957 
Klubowicz



Safrane: 1995 V6 3,0 RT Allrad Zmodyfikowana do Baccary(bez pneumatyki)
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 27 Maj 2010
Posty: 1662
Skąd: Legnica

Wysłany: 2016-12-21, 17:13   

artho, Po za nawigacją i zmieniarką CD i trzecim światłem stopu w PH II nie ma więcej bajerów niż PH I.Księgowi się o to postarali :kwasny:
_________________

Ostatnio zmieniony przez Jacek957 2016-12-21, 17:14, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
artho 
Forumowicz


Safrane: ph2 2.5 20V 2000, ph1 2.0 8V 93 (dawniej)
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 02 Lut 2012
Posty: 787
Skąd: Kraków

Wysłany: 2016-12-21, 17:26   

+ wybitnie gorszym lakierem w ph2 :P
 
 
Dynika 
Forumowicz



Safrane: Ph II, 2.5 20v aut.
Dołączył: 24 Lut 2015
Posty: 81
Skąd: Jamki

Wysłany: 2016-12-21, 18:56   

https://sprzedajemy.pl/renault-safrane-3-0-v6-rxe-lpg-nr46882257
 
 
Jacek957 
Klubowicz



Safrane: 1995 V6 3,0 RT Allrad Zmodyfikowana do Baccary(bez pneumatyki)
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 27 Maj 2010
Posty: 1662
Skąd: Legnica

Wysłany: 2016-12-21, 19:16   

W tym ogłoszeniu są same błędy(celowo czy brak wiedzy? ):cenzura: ASR ? bzdura,pojemność-zła tylna kanapa elektryczna? w 1996 już nie montowano! moc -175 KM ? bzdura 167 KM no i nie ma pneumatyki jak mówiłeś.
_________________

 
 
 
Dynika 
Forumowicz



Safrane: Ph II, 2.5 20v aut.
Dołączył: 24 Lut 2015
Posty: 81
Skąd: Jamki

Wysłany: 2016-12-21, 19:51   

Widzialem te błedy w opisie. za te pieniadze jezeli faktycznie była zdrowa i tak sie oplacalo , zwlaszcze ze to moje pierwsze i miało ubezpieczenie na rok oplacone. Ja musiał bym zapłacić okolo 2500zl.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


 Podobne Tematy 

phpBB by przemo