Zaawansowane szukanie.

[2.9 V6 24V] Rozrząd
Autor Wiadomość
miuzik2 
Forumowicz


Safrane: 1999 PhII 2,9 24V bordo, Ph I Baccara 3,0 1996 manual nv903
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 24 Cze 2009
Posty: 73
Skąd: Sulejówek k/ Warszawy

Wysłany: 2017-07-19, 23:48   

witajcie
ja namówiony przez "dobrą zmianę" w lutym nabyłem peugeota 607 poliftowego 2005r z jedynym słusznym silnikiem 2.9 24v 211 kucyków, jestem po zmianie rozrządu i pompy (kupiona SKF) jeszcze tylko zmiana kół rozrządu ze zmiennymi fazami, ale wracajac do tematu
pompa jest taka sama bynajmniej ta stara jak i w safranach ,ale silnik się nie grzeje łapie pion tj 90 stopni i stoi, stałem już w długich korkach i nic
pompa ma 28 zębów i koło zębate o średnicy 70 mm, osiem łopatek z zauważalną krzywizną ,średnica elementu wchodzącego w blok 63 mm, wysokość wirnika od powierzchni przylegania do bloku 48 mm
Ostatnio zmieniony przez miuzik2 2017-07-20, 00:07, w całości zmieniany 3 razy  
 
 
lesiu11 
Klubowicz



Safrane: 2000, PH2, 2.9 V6 24V, manual
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 24 Sty 2012
Posty: 375
Skąd: Legnica

Wysłany: 2017-07-20, 05:41   

Wg katalogów, paradoksalnie pompa w tych nowszych vkach jest mniejsza. Safrane ma 69mm wirnik a Twoj peugeot 59.
_________________

 
 
Atropos 
Klubowicz



Safrane: 2000, PH 2, 2.9 V6
Dołączył: 15 Wrz 2013
Posty: 1472
Skąd: Ustroń

Wysłany: 2017-07-20, 08:50   

A z termostatem to jakie mamy opcje ?
 
 
patrys4891 
Organizator zlotu



Safrane: 99 phII 2,9 V6 24V manual
Pomógł: 16 razy
Dołączył: 07 Maj 2012
Posty: 3466
Skąd: Warszawa

Wysłany: 2017-07-20, 08:52   

Z termostatem ja bym nie kombinował. jak się wcześniej otworzy to silnik w zimie będzie pracował na niższej temperaturze. Latem nie zrobi to żadnej różnicy, bo jak się silnik grzeje to każdy sprawny termostat będzie całkowicie otwarty.
_________________
:)
 
 
 
Atropos 
Klubowicz



Safrane: 2000, PH 2, 2.9 V6
Dołączył: 15 Wrz 2013
Posty: 1472
Skąd: Ustroń

Wysłany: 2017-07-20, 08:58   

Patrzyłem kiedyś za termostatami, ale wszystkie miały te same parametry - nie znalazłem "zimniejszego".
 
 
lesiu11 
Klubowicz



Safrane: 2000, PH2, 2.9 V6 24V, manual
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 24 Sty 2012
Posty: 375
Skąd: Legnica

Wysłany: 2017-07-20, 10:04   

Jedyne co to kupić coś lepszego niż najtańszy CALORSTAT by VERNET :)
_________________

 
 
miuzik2 
Forumowicz


Safrane: 1999 PhII 2,9 24V bordo, Ph I Baccara 3,0 1996 manual nv903
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 24 Cze 2009
Posty: 73
Skąd: Sulejówek k/ Warszawy

Wysłany: 2017-07-20, 12:23   

lesiu11 napisał/a:
Wg katalogów, paradoksalnie pompa w tych nowszych vkach jest mniejsza. Safrane ma 69mm wirnik a Twoj peugeot 59.

ale to przecież te same silniki, safrane to podstawa, a potem wersje rozwojowe różniące sie głowicą przystosowaną do zmiennych faz rozrządu ,przeciez nie chciało by się zmieniać bloku dla róznych samochodów
 
 
lesiu11 
Klubowicz



Safrane: 2000, PH2, 2.9 V6 24V, manual
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 24 Sty 2012
Posty: 375
Skąd: Legnica

Wysłany: 2017-07-20, 13:48   

miuzik2, a jednak pompy są inne
_________________

 
 
lesiu11 
Klubowicz



Safrane: 2000, PH2, 2.9 V6 24V, manual
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 24 Sty 2012
Posty: 375
Skąd: Legnica

Wysłany: 2017-07-20, 15:47   

Dobra, zanim mnie coś trafi, bo odebrałem części i nie spojrzałem...

jest możliwe, żeby ten sam pasek stosowany był KIA i HUINDAY? Liczba zębów i szerokość się zgadza, tylko numer nie

dla KIA CONTITECH CT1176

dla RENAULT CONTITECH CT1052

i co ciekawe w katalogu w sklepie pokazuje, że są zamienne i kumpel zamówił mi tamten bo był tańszy...


ma ktoś dostęp do katalogów jakiś? bo ten w którym pokazywało to jest dostępny tylko po zalogowaniu...

nawet taka prosta rzecz i pod górkę... najwyżej jutro zamówi mi inny


Edit: zamówiłem inny nie będę się zastanawiał :)
Ostatnio zmieniony przez lesiu11 2017-07-20, 15:57, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Daroot 
Organizator zlotu
Daroot Garage



Pomógł: 115 razy
Dołączył: 07 Lut 2009
Posty: 5618
Skąd: Iława / Olsztyn

Wysłany: 2017-07-20, 16:08   

Różnią się długością - 4,5mm dokładnie.
Jeśli chcesz zmieniać rozrząd, to nie pasek jest problemem - tylko rolki które potrafią stanąć - jak zdejmiesz pasek to zakręć każdą rolką i słuchaj.

Ja do wymiany rozrządu wywalam motor, bo jest szybciej.
_________________
Bywa że nie jestem szczery. Czasem zwyczajnie kłamię. Jestem próżny, pazerny, dbam tylko o swoje cztery litery. Bywam małostkowy, cyniczny i bezduszny - osądzam bez litości, bez serca i miłości
Ostatnio zmieniony przez Daroot 2017-07-20, 16:09, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
lesiu11 
Klubowicz



Safrane: 2000, PH2, 2.9 V6 24V, manual
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 24 Sty 2012
Posty: 375
Skąd: Legnica

Wysłany: 2017-07-20, 16:24   

Daroot, były właściciel zapewniał mnie, że wymieniał rolki, ale wiadomo jak to jest...

jak będą szumieć rolki to oczywiście, że je wymienie :)
_________________

 
 
lesiu11 
Klubowicz



Safrane: 2000, PH2, 2.9 V6 24V, manual
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 24 Sty 2012
Posty: 375
Skąd: Legnica

Wysłany: 2017-07-22, 12:31   

Tak że tego....
 
 
Atropos 
Klubowicz



Safrane: 2000, PH 2, 2.9 V6
Dołączył: 15 Wrz 2013
Posty: 1472
Skąd: Ustroń

Wysłany: 2017-07-22, 12:42   

O skurvesyn !!! Jak to jest w ogóle możliwe ?
 
 
Jacek957 
Klubowicz



Safrane: 1995 V6 3,0 RT Allrad Zmodyfikowana do Baccary(bez pneumatyki)
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 27 Maj 2010
Posty: 1662
Skąd: Legnica

Wysłany: 2017-07-22, 16:48   

No jeśli ta pompa była nowa to ja jestem łódź podwodna :kwasny: A tego kogoś co tak twierdzi ......... to sami wiecie co :cenzura:
_________________

 
 
 
SURU 
Klubowicz



Pomógł: 12 razy
Dołączył: 11 Paź 2012
Posty: 1711
Skąd: Opole Lubelskie

Wysłany: 2017-07-22, 18:00   

Jebaniutki :przestraszony:
_________________
You Brought Two Too Many .
 
 
patrys4891 
Organizator zlotu



Safrane: 99 phII 2,9 V6 24V manual
Pomógł: 16 razy
Dołączył: 07 Maj 2012
Posty: 3466
Skąd: Warszawa

Wysłany: 2017-07-22, 19:10   

Stara, nie stara, poprzednik kłamca czy to jego wydupcyli...
Tylko jak to jest możliwe żeby tak zjadło łopatki?
_________________
:)
 
 
 
SURU 
Klubowicz



Pomógł: 12 razy
Dołączył: 11 Paź 2012
Posty: 1711
Skąd: Opole Lubelskie

Wysłany: 2017-07-22, 19:25   

Tam kwasek cytrynowy latał a nie prestone .
_________________
You Brought Two Too Many .
 
 
lesiu11 
Klubowicz



Safrane: 2000, PH2, 2.9 V6 24V, manual
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 24 Sty 2012
Posty: 375
Skąd: Legnica

Wysłany: 2017-07-22, 19:38   

stara nieznanej mi firmy, bez oznaczeń miała łopatki plastikowe, taki czarny kruchy plastik

nowa DOLZ ma łopatki z jakiegoś odlewu chyba aluminium

w każdym razie po wymianie wszytko chodzi póki co prawidłowo, mam też zrobioną kontrolkę włączenia wentylatora na najwyższy bieg, podłączyłem się pod kontrolkę zużycia okładzin, bo u mnie i tak nie podłączona.
_________________

 
 
Atropos 
Klubowicz



Safrane: 2000, PH 2, 2.9 V6
Dołączył: 15 Wrz 2013
Posty: 1472
Skąd: Ustroń

Wysłany: 2017-07-22, 20:10   

Plastikowy wirnik ??!!
 
 
Daroot 
Organizator zlotu
Daroot Garage



Pomógł: 115 razy
Dołączył: 07 Lut 2009
Posty: 5618
Skąd: Iława / Olsztyn

Wysłany: 2017-07-23, 07:33   

No ale to dwie różne pompy ;)
_________________
Bywa że nie jestem szczery. Czasem zwyczajnie kłamię. Jestem próżny, pazerny, dbam tylko o swoje cztery litery. Bywam małostkowy, cyniczny i bezduszny - osądzam bez litości, bez serca i miłości
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


 Podobne Tematy 

phpBB by przemo