Zaawansowane szukanie.

Następca Laguny i Latitude - Renault Talisman
Autor Wiadomość
Atropos 
Klubowicz



Safrane: Mercury Grand Marquis LS 2009
Dołączył: 15 Wrz 2013
Posty: 1501
Skąd: Ustro?

Wysłany: 2015-07-07, 13:08   Następca Laguny i Latitude - Renault Talisman

http://www.netcarshow.com/renault/2016-talisman/

Jestem zdziwiony jak dobrze to auto wygląda.
 
 
słonina
[Usunięty]


Wysłany: 2015-07-07, 14:14   

no to jest coś bo latiude na pewno fajna ale jakoś szałowo nie wygląda
 
 
Daroot
[Usunięty]


Wysłany: 2015-07-07, 17:45   

Zajebisty... naprawdę! Jeśli będzie miał co najmniej 3.0 benzynowy to chętnie kupię.

EDIT: doczytałem, silniki to 1.2 i 1.6 - dziękuję. Może dla emerytów.
Ostatnio zmieniony przez Daroot 2015-07-07, 20:12, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
artho 
Forumowicz


Safrane: ph2 2.5 20V 2000, ph1 2.0 8V 93 (dawniej)
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 02 Lut 2012
Posty: 774
Skąd: Kraków

Wysłany: 2015-07-07, 21:49   

zmieńcie temat na coś z "Talisman" bo specjalnie przed pisaniem przeszukałem forum szukarką i Talisman nic nie zwróciło ;)
 
 
Atropos 
Klubowicz



Safrane: Mercury Grand Marquis LS 2009
Dołączył: 15 Wrz 2013
Posty: 1501
Skąd: Ustro?

Wysłany: 2015-07-07, 22:02   

Nie znam Typa, i dlatego pozostanie nam jeździć starymi autami - wszędzie też cholerny downsizing :dobani:
 
 
misiek_pt 
Forumowicz



Safrane: 2000 Ph2 3.0 V6 24v manual pk6
Dołączył: 01 Sie 2012
Posty: 477
Skąd: piotrków tryb

Wysłany: 2015-07-07, 22:37   

ponoc mają byc tez 2.0 tce 200koni
_________________

 
 
 
SIUREK
[Usunięty]


Wysłany: 2015-07-07, 23:07   

Mi się podoba . Auto powstało przy współpracy z nissanem . Silniki to rzędowe R4 a benzynki będą dostępne z mocą 200 KM !
 
 
Atropos 
Klubowicz



Safrane: Mercury Grand Marquis LS 2009
Dołączył: 15 Wrz 2013
Posty: 1501
Skąd: Ustro?

Wysłany: 2015-07-08, 08:52   

Z 2.0 tce można by się już zastanawiać. W tej klasie chyba tylko w audi, mercedesie, bmw i oplu znajdziemy silniki większe niż 2.0 R4
 
 
patrys4891 
Organizator zlotu



Safrane: 99 phII 2,9 V6 24V manual
Pomógł: 16 razy
Dołączył: 07 Maj 2012
Posty: 3559
Skąd: Warszawa

Wysłany: 2015-07-08, 10:04   

1,6T to ten co w Clio4 RS.
Tylko jak jeździłem cliówką to fajnie przyspieszała, ale brakowało jej siły powyżej 130.

ciekawa galeria
http://www.largus.fr/actu...954-photos.html
 
 
 
Daroot
[Usunięty]


Wysłany: 2015-07-08, 11:15   

Co wy mówicie? 2.0 do tak dużego auta? Ja wiem że turbo itd, ale moment będzie zupełnie inny niż przy smutnossącym 3.0 ;) Nie, nie przekonuje mnie takie rozwiazanie.
 
 
patrys4891 
Organizator zlotu



Safrane: 99 phII 2,9 V6 24V manual
Pomógł: 16 razy
Dołączył: 07 Maj 2012
Posty: 3559
Skąd: Warszawa

Wysłany: 2015-07-08, 11:17   

https://www.youtube.com/watch?v=vBzfrB6KnPk
 
 
 
Atropos 
Klubowicz



Safrane: Mercury Grand Marquis LS 2009
Dołączył: 15 Wrz 2013
Posty: 1501
Skąd: Ustro?

Wysłany: 2015-07-08, 12:03   

No póki co jest mowa o 1,6 tce 200 km, więc do 2,0 jeszcze daleko ;)Też bym wolał wolnossące 3,5, ale takich już nie ma. I raczej nie będzie. Z drugiej strony 2,0 na turbinie powinno mieć ok. 350 Nm, więc osiągi byłyby zapewne mocno satysfakcjonujące, tym bardziej zważywszy na fakt, że Talisman ma nie przekroczyć wagi 1400 kg. Pytanie o trwałość takich rozwiązań, póki co bez odpowiedzi...
 
 
artho 
Forumowicz


Safrane: ph2 2.5 20V 2000, ph1 2.0 8V 93 (dawniej)
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 02 Lut 2012
Posty: 774
Skąd: Kraków

Wysłany: 2015-07-08, 14:03   

Na pewno te ledwie zapowiedziane nie będą wszystkimi silnikami dostępnymi, myślę, że dojdą fajnie 3litrówki ale pewnie z czasem i w zależności od sprzedaży.

A może spróbują także hybrydę? ;)
 
 
Daroot
[Usunięty]


Wysłany: 2015-07-08, 16:43   

Patrząc na gamę silników w ofercie renault na 2014r, wg mnie dojdą takie silniki jak 0,8 i 0,9 na czterech turbosprężarkach :D
 
 
Jacek957 
Klubowicz



Safrane: 1995 V6 3,0 RT Allrad Zmodyfikowana do Baccary(bez pneumatyki)
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 27 Maj 2010
Posty: 1652
Skąd: Legnica

Wysłany: 2015-07-08, 16:47   

Nie znam Typa napisał/a:
wg mnie dojdą takie silniki jak 0,8 i 0,9

I to mnie właśnie martwi :kwasny:
_________________

 
 
 
patrys4891 
Organizator zlotu



Safrane: 99 phII 2,9 V6 24V manual
Pomógł: 16 razy
Dołączył: 07 Maj 2012
Posty: 3559
Skąd: Warszawa

Wysłany: 2015-07-08, 18:09   

pewnie dołożą jeszcze 1,8T i to będzie max.
Na nic powyżej 2,0 nie ma co liczyć.
 
 
 
RedHead 
Organizator zlotu



Safrane: B545 N°1579 oraz 2.0 16V 98' i S60T5
Pomógł: 11 razy
Dołączył: 04 Lut 2009
Posty: 1708
Skąd: Weedon Bec

Wysłany: 2015-07-09, 09:16   

Czas kupić jakieś V8, bo wymierają jak dinozaury.
_________________
Decentralizacja to przysz?o??.
 
 
Atropos 
Klubowicz



Safrane: Mercury Grand Marquis LS 2009
Dołączył: 15 Wrz 2013
Posty: 1501
Skąd: Ustro?

Wysłany: 2015-07-09, 09:22   

RedHead, dobrze mówisz. Ciekawe czy którykolwiek producent opamięta się i wypuści modele dla prawdziwych fanów motoryzacji. Teraz liczy się "prestiż" znaczka umieszczonego na grillu, wszystkie auta są takie same.
 
 
patrys4891 
Organizator zlotu



Safrane: 99 phII 2,9 V6 24V manual
Pomógł: 16 razy
Dołączył: 07 Maj 2012
Posty: 3559
Skąd: Warszawa

Wysłany: 2015-07-09, 09:30   

Taaa najlepszy przykład stworzenia Aston Martin Cygnet.
Stworzenie Cygneta wymusiły na marce restrykcyjne unijne przepisy dotyczące emisji spalin. By uniknąć kar, Aston Martin musiał zmniejszyć średnie zużycie paliwa swoich samochodów przez wprowadzenie bardziej ekologicznego auta.
Komentarz chyba zbędny.
 
 
 
SIUREK
[Usunięty]


Wysłany: 2015-07-09, 09:31   

Na jakich to obrotach trzeba jechać z 0,8 , 0.9 i 1.0 przy 120 KM !!! I jeszcze może trzy cylindry .....
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


 Podobne Tematy 

phpBB by przemo