Zaawansowane szukanie.

Mieszek gumowy .
Autor Wiadomość
SURU 
Klubowicz



Pomógł: 14 razy
Dołączył: 11 Paź 2012
Posty: 1800
Skąd: Opole Lubelskie

Wysłany: 2015-06-24, 22:10   Mieszek gumowy .

Chodzi o mieszek który jest na łączeniu ręcznego z linkami na prawo i lewo . Taka harmonijka zabezpieczająca przed pyłem. Czy można to dostać ?
_________________
You Brought Two Too Many .
 
 
patrys4891 
Organizator zlotu



Safrane: 99 phII 2,9 V6 24V manual
Pomógł: 16 razy
Dołączył: 07 Maj 2012
Posty: 3526
Skąd: Warszawa

Wysłany: 2015-06-25, 07:20   

ja chciałem tą gumkę kupić do jednej z linek od zmiany biegów, ale były tylko w komplecie z linkami.
Podejrzewam że tu też tak może być.

Żeby mieć pewność to odszukaj tej części http://www.catcar.info/re...W5kPT1SZW5hdWx0
A potem szybki telefon do ASO o dostępność
 
 
 
SURU 
Klubowicz



Pomógł: 14 razy
Dołączył: 11 Paź 2012
Posty: 1800
Skąd: Opole Lubelskie

Wysłany: 2015-06-25, 09:13   

OK , dzięki . A wie może ktoś jakie są wymiary łożyska tylnego ( samego łożyska ) mam rozebrany cały tył i chciałem wymienić . Tylko w sumie nie wiem bo coś huczało ale to mogła być opona . No ale profilaktycznie .
_________________
You Brought Two Too Many .
Ostatnio zmieniony przez SURU 2015-06-25, 09:16, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
skaromek 
Klubowicz


Safrane: 93, ph1 2.2Vi
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 29 Kwi 2013
Posty: 230
Skąd: Świetokrzyskie

Wysłany: 2015-06-25, 09:49   

Łożysko tylne niewymienialne, tylko z piastą dostępne. Przerabiałem ten temat :)
Ostatnio zmieniony przez skaromek 2015-06-25, 09:50, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
SURU 
Klubowicz



Pomógł: 14 razy
Dołączył: 11 Paź 2012
Posty: 1800
Skąd: Opole Lubelskie

Wysłany: 2015-06-25, 09:56   

Hmmm a huczało Ci ? Ciężko się obracało ? Bo moje nie ma luzów wzdłużnych ani promieniowych i w sumie nie wiem czy ruszać ? Musiałem ciąć tarczę hamulcową bo była zapieczona i później młotek i obawiam się ,że dostało trochę .
_________________
You Brought Two Too Many .
 
 
SURU 
Klubowicz



Pomógł: 14 razy
Dołączył: 11 Paź 2012
Posty: 1800
Skąd: Opole Lubelskie

Wysłany: 2015-06-25, 21:08   

Dlatego wymieniem łożysko . Tarcza była mistrzowsko zespawana z piastą . Następnie młotek . Obawiam się ,że łożysko dostało . A i jeszcze jedno .... nie wiedział ,że z tyłu mam zacisk taki sam jak w pastuchu , czyli wkręcany i na docisk . :przestraszony:
_________________
You Brought Two Too Many .
 
 
skaromek 
Klubowicz


Safrane: 93, ph1 2.2Vi
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 29 Kwi 2013
Posty: 230
Skąd: Świetokrzyskie

Wysłany: 2015-06-26, 08:21   

Po potraktowaniu piasty młotkiem napewno łozysko bedzie do wyrzucenia, moje po takim zabiegu wytrzymało gdzieś koło 1500 km a potem juz wytrzymać w kabinie się nie dało, taki hałas:-)
 
 
SURU 
Klubowicz



Pomógł: 14 razy
Dołączył: 11 Paź 2012
Posty: 1800
Skąd: Opole Lubelskie

Wysłany: 2015-06-26, 10:04   

No cóż , nie ma luzów i jest to oryginał jeszcze . No ale dla pewności ....
_________________
You Brought Two Too Many .
 
 
SURU 
Klubowicz



Pomógł: 14 razy
Dołączył: 11 Paź 2012
Posty: 1800
Skąd: Opole Lubelskie

Wysłany: 2015-06-26, 21:51   

Tylna piasta 160 Nm ?
_________________
You Brought Two Too Many .
 
 
Lukasz737 
Klubowicz


Safrane: 1998, phII, 2.5, bez bajerów
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 21 Sie 2013
Posty: 466
Skąd: Wyszków

Wysłany: 2016-06-02, 09:13   

Właśnie jaki moment dokręcania? Gdzieś znalazłem że 165 Nm. Jak to dobrze dokręcić bez klucza dynamometrycznego? Zakupiłem dwie nowe oryginalne piasty SKF w bardzo dobrych cenach i niechcę popsuć. Miałem jeszcze oryginał na prawym kole ale jak poluzowałem nakrętkę piasty to zaczęło wyć. Poluzowałem ją bo ciężko się obracało koło. Czy w fabryce za mocno dokręcili? Lewą piastę dokręciłem do momentu aż zaczęła się ciężej obracać a później poluzowałem.
 
 
SURU 
Klubowicz



Pomógł: 14 razy
Dołączył: 11 Paź 2012
Posty: 1800
Skąd: Opole Lubelskie

Wysłany: 2016-06-02, 09:53   

Trudno będzie wyczuć moment bez klucza . Jest to sporo i na pewno trzeba mocno dokręcić.
_________________
You Brought Two Too Many .
 
 
henry71
[Usunięty]


Wysłany: 2016-06-02, 11:39   

Lukasz737 napisał/a:
Właśnie jaki moment dokręcania? Gdzieś znalazłem że 165 Nm. Jak to dobrze dokręcić bez klucza dynamometrycznego? Zakupiłem dwie nowe oryginalne piasty SKF w bardzo dobrych cenach i niechcę popsuć. Miałem jeszcze oryginał na prawym kole ale jak poluzowałem nakrętkę piasty to zaczęło wyć. Poluzowałem ją bo ciężko się obracało koło. Czy w fabryce za mocno dokręcili? Lewą piastę dokręciłem do momentu aż zaczęła się ciężej obracać a później poluzowałem.
kurcze jak ? Tam nic sie nie luzuje to nie vw jsk nie masz klucza to do oporu ,jak poluzujesz to mala przejażdżka i piasta ns śmietnik
 
 
SURU 
Klubowicz



Pomógł: 14 razy
Dołączył: 11 Paź 2012
Posty: 1800
Skąd: Opole Lubelskie

Wysłany: 2016-06-02, 11:44   

Najlepiej to kupić sobie klucz i dokręcać z momentem takim jak zaleca producent.
_________________
You Brought Two Too Many .
 
 
Daroot 
Organizator zlotu
Daroot Garage



Pomógł: 115 razy
Dołączył: 07 Lut 2009
Posty: 5640
Skąd: Iława / Olsztyn

Wysłany: 2016-06-03, 09:12   

To nie jest łożysko starego typu gdzie dokręcało się na siłę i popuszczało pół obrotu. Tak jak Heniek mówi, jak nie masz klucza do dokręcasz ile masz siły i musi działać.
_________________
Bywa że nie jestem szczery. Czasem zwyczajnie kłamię. Jestem próżny, pazerny, dbam tylko o swoje cztery litery. Bywam małostkowy, cyniczny i bezduszny - osądzam bez litości, bez serca i miłości
 
 
Lukasz737 
Klubowicz


Safrane: 1998, phII, 2.5, bez bajerów
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 21 Sie 2013
Posty: 466
Skąd: Wyszków

Wysłany: 2016-06-07, 09:45   

Zakupiłem klucz dynamometryczny wychylny - mam nadzieję że się nada :hyhy:
 
 
Daroot 
Organizator zlotu
Daroot Garage



Pomógł: 115 razy
Dołączył: 07 Lut 2009
Posty: 5640
Skąd: Iława / Olsztyn

Wysłany: 2016-06-07, 10:05   

Wychylny strasznie skacze (drga) przy dokręcaniu, do precyzyjnego raczej się nie nadaje :)
_________________
Bywa że nie jestem szczery. Czasem zwyczajnie kłamię. Jestem próżny, pazerny, dbam tylko o swoje cztery litery. Bywam małostkowy, cyniczny i bezduszny - osądzam bez litości, bez serca i miłości
 
 
Lukasz737 
Klubowicz


Safrane: 1998, phII, 2.5, bez bajerów
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 21 Sie 2013
Posty: 466
Skąd: Wyszków

Wysłany: 2016-06-07, 14:11   

się zobaczy - nigdy takiego wychylnego cuda nie używałem - a nie chciałem wydawać minimum 150 zeta na taki z grzechotką np Neo czy YATO bo raczej rzadko bym używał
 
 
SURU 
Klubowicz



Pomógł: 14 razy
Dołączył: 11 Paź 2012
Posty: 1800
Skąd: Opole Lubelskie

Wysłany: 2016-06-07, 15:10   

Uważam ,że na pewno będzie jeszcze potrzebny :) :) :) trzeba było kupić z grzechotką :) :) :)
_________________
You Brought Two Too Many .
 
 
Daroot 
Organizator zlotu
Daroot Garage



Pomógł: 115 razy
Dołączył: 07 Lut 2009
Posty: 5640
Skąd: Iława / Olsztyn

Wysłany: 2016-06-07, 15:12   

Kupilem ostatnio jonsway'e (czy jak to się tam pisze), ale wziąłem 3/8, bo ma zakres od 10 do 80 Nm. Z tego co zauważyłem większość śrub mieści się w tym zakresie, a śruby głowicy i tak dokręcamy o kąty przeważnie 90 stopni (dlatego mam też kątomierz ).

Nie wiem do czego klucze po 150Nm.
_________________
Bywa że nie jestem szczery. Czasem zwyczajnie kłamię. Jestem próżny, pazerny, dbam tylko o swoje cztery litery. Bywam małostkowy, cyniczny i bezduszny - osądzam bez litości, bez serca i miłości
 
 
Lukasz737 
Klubowicz


Safrane: 1998, phII, 2.5, bez bajerów
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 21 Sie 2013
Posty: 466
Skąd: Wyszków

Wysłany: 2016-06-08, 21:10   

Daroot, momentem 210 dociąga się śruby amortyzator -zwrotnica z przodu dla przykładu. Daroot już złamał kiedyś klucz za 400 złociszy więc nie chciałem być w plecy nawet na te 200 :] . Czasami padają mechanizmy nastawne w kluczach. Im mniej skomplikowane tym lepiej chociaż może i mniej dokładne
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


 Podobne Tematy 

phpBB by przemo