Zaawansowane szukanie.

Patrysiowy granat czyli szafka nr2
Autor Wiadomość
RedHead 
Organizator zlotu



Safrane: B545 N°1579 oraz 2.0 16V 98' i S60T5
Pomógł: 11 razy
Dołączył: 04 Lut 2009
Posty: 1706
Skąd: Weedon Bec

Wysłany: 2018-01-12, 08:07   

Nareszcie szczęście dopisało, gratuluje rozwiązania problemu.
_________________
Decentralizacja to przyszłość.
 
 
patrys4891 
Organizator zlotu



Safrane: 99 phII 2,9 V6 24V manual
Pomógł: 16 razy
Dołączył: 07 Maj 2012
Posty: 3505
Skąd: Warszawa

Wysłany: 2018-01-17, 13:49   

Skubany czujnik ciśnienia od wspomagania. Przepuszcza górą.
Dobrze że nowy dostępny w sklepie od ręki, nie drogo, a wymiana szybsza niż żarówki :)
 
 
 
Atropos 
Klubowicz



Safrane: 2000, PH 2, 2.9 V6
Dołączył: 15 Wrz 2013
Posty: 1501
Skąd: Ustroń

Wysłany: 2018-01-17, 14:38   

Też wymieniałem u siebie.
 
 
artho 
Forumowicz


Safrane: ph2 2.5 20V 2000, ph1 2.0 8V 93 (dawniej)
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 02 Lut 2012
Posty: 788
Skąd: Kraków

Wysłany: 2018-01-17, 17:47   

patrys4891, coś się sypie ta safrana powoli.. :P

:zalamany:
 
 
patrys4891 
Organizator zlotu



Safrane: 99 phII 2,9 V6 24V manual
Pomógł: 16 razy
Dołączył: 07 Maj 2012
Posty: 3505
Skąd: Warszawa

Wysłany: 2018-01-18, 08:41   

oj nawet nie powoli :(
 
 
 
artho 
Forumowicz


Safrane: ph2 2.5 20V 2000, ph1 2.0 8V 93 (dawniej)
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 02 Lut 2012
Posty: 788
Skąd: Kraków

Wysłany: 2018-01-18, 10:42   

eh te ph2 :kwasny:
 
 
patrys4891 
Organizator zlotu



Safrane: 99 phII 2,9 V6 24V manual
Pomógł: 16 razy
Dołączył: 07 Maj 2012
Posty: 3505
Skąd: Warszawa

Wysłany: 2018-01-31, 10:14   

Wczoraj zabawa z kabelkami. Zauważyłem ze przy wtyczce od czujnika położenia wału te kable są w bardzo kiepskiej kondycji. Powyginane, izolacja popękana a kable już zielone.
Co prawda nie zmieniło to nic w pracy silnika, ale przynajmniej usunąłem potencjalną przyczynę zatrzymania się w szczerym polu.



 
 
 
SURU 
Klubowicz



Pomógł: 12 razy
Dołączył: 11 Paź 2012
Posty: 1753
Skąd: Opole Lubelskie

Wysłany: 2018-01-31, 10:19   

Czyli jednak to nie wtyczka odpowiada za falowanie obrotów? Czy falowanie ustało ? Masz może jakiś patent na naprawę takiej wtyczki ?
_________________
You Brought Two Too Many .
 
 
patrys4891 
Organizator zlotu



Safrane: 99 phII 2,9 V6 24V manual
Pomógł: 16 razy
Dołączył: 07 Maj 2012
Posty: 3505
Skąd: Warszawa

Wysłany: 2018-01-31, 10:25   

Ani wtyczka, ani kable, ani czujnik wału, który tez wymieniłem.
Patent... Wczoraj sam się tego uczyłem.
Wąską pęsetą udało mi się powyjmować konektory z wtyczki i jakoś tam te kabelki polutowałem.
żeby wyjąć konektory z tej wtyczki, wsadziłem od przodu pęsetę i na czuja udało mi się odblokować je i wyszły ładnie.
Falowanie nadal mam. Ono ustaje po odłączaniu akumulatora na noc, ale po pewnym czasie wraca.
Dodatkowa obserwacja to taka że Clipem łączę się bez problemu jak jest włączony zapłon a silnik nie działa. Jak tylko odpalę silnik to tracę łączność. Dlatego podejrzewam że coś z szyną CAN się dzieje. Może gdzieś jakaś masa czy coś...
Te nastolatki to kapryśne laski są.
 
 
 
SURU 
Klubowicz



Pomógł: 12 razy
Dołączył: 11 Paź 2012
Posty: 1753
Skąd: Opole Lubelskie

Wysłany: 2018-01-31, 10:50   

Patryk jeśli na zapłonie się łączy a po odpaleniu nie to coś może kradnie prąd na zasilaniu . Zmierz pin z wtyczki przed i po .
_________________
You Brought Two Too Many .
 
 
patrys4891 
Organizator zlotu



Safrane: 99 phII 2,9 V6 24V manual
Pomógł: 16 razy
Dołączył: 07 Maj 2012
Posty: 3505
Skąd: Warszawa

Wysłany: 2018-01-31, 10:59   

zasilanie lub masę. Bardziej masę obstawiam.
 
 
 
Daroot 
Organizator zlotu
Daroot Garage



Pomógł: 115 razy
Dołączył: 07 Lut 2009
Posty: 5627
Skąd: Iława / Olsztyn

Wysłany: 2018-01-31, 12:58   

W tym roczniku nie ma szyny can :(
_________________
Bywa że nie jestem szczery. Czasem zwyczajnie kłamię. Jestem próżny, pazerny, dbam tylko o swoje cztery litery. Bywam małostkowy, cyniczny i bezduszny - osądzam bez litości, bez serca i miłości
 
 
lesiu11 
Klubowicz



Safrane: 2000, PH2, 2.9 V6 24V, manual
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 24 Sty 2012
Posty: 419
Skąd: Legnica

Wysłany: 2018-01-31, 13:05   

patrys4891, takie falowanie ustające po resecie klemą miałem przed zmianą ecu na lagunowe z manuala...

mam manualno lagunowe ECU, wyczyszczone z immo, pożyczę Ci to sobie sprawdzisz czy Ci odpowiada.
_________________

 
 
lesiu11 
Klubowicz



Safrane: 2000, PH2, 2.9 V6 24V, manual
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 24 Sty 2012
Posty: 419
Skąd: Legnica

Wysłany: 2018-01-31, 13:09   

A rozłączanie Clipa może być spowodowane po prostu Clipem... Jest milion wersji chińczyków i może akurat ten ma taki bubelek
_________________

 
 
SURU 
Klubowicz



Pomógł: 12 razy
Dołączył: 11 Paź 2012
Posty: 1753
Skąd: Opole Lubelskie

Wysłany: 2018-01-31, 13:24   

Już teraz to nawet są klony klonów ale nie inteface może być przyczyną a samo oprogramowanie oraz wersja windowsa np 64 bitowy so .
_________________
You Brought Two Too Many .
 
 
patrys4891 
Organizator zlotu



Safrane: 99 phII 2,9 V6 24V manual
Pomógł: 16 razy
Dołączył: 07 Maj 2012
Posty: 3505
Skąd: Warszawa

Wysłany: 2018-02-02, 10:28   

SURU, CLIP do niedawna działał tylko na windowsie 32bit.
Jak dobrze pamiętam to w zeszłym roku pojawiła się wersja, która bez problemu działa na windowsie 64 bitowym.
Ja mam na win7 32 bit.
To rozłączanie kiedyś było sporadyczne, potem coraz częstsze a teraz to już chroniczne :(
Obawiam się problemów z kabelkologią. Ogarnąć to całe spagetti... :przestraszony:
 
 
 
SURU 
Klubowicz



Pomógł: 12 razy
Dołączył: 11 Paź 2012
Posty: 1753
Skąd: Opole Lubelskie

Wysłany: 2018-02-02, 11:18   

Lesiu miał podobny problem z tego co pamiętam . Ogólnie dość sporo było tego na forum . Problemy z kompem po wymianie na manuala . Może faktycznie podmień sterownik od lesia .
_________________
You Brought Two Too Many .
 
 
patrys4891 
Organizator zlotu



Safrane: 99 phII 2,9 V6 24V manual
Pomógł: 16 razy
Dołączył: 07 Maj 2012
Posty: 3505
Skąd: Warszawa

Wysłany: 2018-02-02, 11:29   

podążam w tym kierunku :zakrecony:
 
 
 
patrys4891 
Organizator zlotu



Safrane: 99 phII 2,9 V6 24V manual
Pomógł: 16 razy
Dołączył: 07 Maj 2012
Posty: 3505
Skąd: Warszawa

Wysłany: 2018-02-08, 18:35   

Na szczęście na plusi, to mozna opłukać z soli


 
 
 
patrys4891 
Organizator zlotu



Safrane: 99 phII 2,9 V6 24V manual
Pomógł: 16 razy
Dołączył: 07 Maj 2012
Posty: 3505
Skąd: Warszawa

Wysłany: 2018-02-12, 09:21   

Wczoraj zlikwidowałem wyciek z układu wspomagania kierownicy.
Przewody na nowo zakute, nowe oringi i mam nadzieję że wreszcie zakończę temat maglownicy i okolic.




Wymienione przewody hamulcowe elastyczne z przodu.



Miał pójść komplet nowych gumek, ale kazało się że w sklepie sprzedali mi nie ten rozmiar, więc skończyło się tylko na rozebraniu, wyczyszczeniu i nasmarowaniu od nowa.



Aaaa no i wymiana ECU na to od laguny manual.
lesiu11, dzięki za pomoc z ECU :)
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


 Podobne Tematy 

phpBB by przemo