Zaawansowane szukanie.

Patrysiowy granat czyli szafka nr2
Autor Wiadomość
Atropos 
Klubowicz



Safrane: 2000, PH 2, 2.9 V6
Dołączył: 15 Wrz 2013
Posty: 1504
Skąd: Ustroń

Wysłany: 2018-01-11, 12:37   

Całe szczęście, że temat opanowany :) Jaka była pierwsza kostka, co Cię nadenerwowała ?
 
 
patrys4891 
Organizator zlotu



Safrane: 99 phII 2,9 V6 24V manual
Pomógł: 16 razy
Dołączył: 07 Maj 2012
Posty: 3522
Skąd: Warszawa

Wysłany: 2018-01-11, 13:17   

Pierwsza była przy czujniku temperatury przy chłodnicy. To od tego czujnika co steruje wiatrakami.
 
 
 
Jacek957 
Klubowicz



Safrane: 1995 V6 3,0 RT Allrad Zmodyfikowana do Baccary(bez pneumatyki)
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 27 Maj 2010
Posty: 1657
Skąd: Legnica

Wysłany: 2018-01-11, 13:30   

Czyli to ta wstrętna kostka unieruchomiła Ci Safrankę w drodze do pracy? :szok:
Miałem podobny przypadek lecz z kopułką :kwasny: .Nadpalone węgliki.A ile szukania przyczyny :przestraszony:
_________________

 
 
 
lesiu11 
Klubowicz



Safrane: 2000, PH2, 2.9 V6 24V, manual
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 24 Sty 2012
Posty: 447
Skąd: Legnica

Wysłany: 2018-01-11, 13:49   

Ważne że ogarnięte. Czasami tak bywa

Mi się kiedyś też r19 zepsuło w drodze do pracy... spaliła się kontrolka rezerwy, nie dotankowałem, było przed wypłatą a wskaźnik jeszcze całkiem nie opadł i po prostu paliwa zabrakło :)
_________________

 
 
patrys4891 
Organizator zlotu



Safrane: 99 phII 2,9 V6 24V manual
Pomógł: 16 razy
Dołączył: 07 Maj 2012
Posty: 3522
Skąd: Warszawa

Wysłany: 2018-01-11, 14:43   

Safrankę unieruchomiła woda w ECU. Pojęcia nie mam skąd ona się tam wzięła :szok:
Tym bardziej że chyba we wrześniu podmieniałem ECU, które najpierw rozebrałem kontrolnie i było sucho. Potem się zagrzebałem na 1,5 miesiąca z maglownicą, więc w sumie ze to musiało się nazbierać w ciągu ostatnich 3-4 tygodni.
Dałem im cały komplet ecu z immo do wymiany i wtedy odkryli problem z czujnikiem położenia wału. Przeczyścili, poprawili kostkę i jest dobrze.
Przynajmniej od wczoraj po południu.
 
 
 
patrys4891 
Organizator zlotu



Safrane: 99 phII 2,9 V6 24V manual
Pomógł: 16 razy
Dołączył: 07 Maj 2012
Posty: 3522
Skąd: Warszawa

Wysłany: 2018-01-11, 21:36   

Osiemnastka w kąpieli



To tak wykorzystując dwa stopnie na pulsie
 
 
 
siemiondariusz4 
Forumowicz


Safrane: 1996r. Baccara V6 Bi-Turbo
Dołączył: 04 Lut 2015
Posty: 118
Skąd: Bystrzyca Klodzka

Wysłany: 2018-01-11, 22:13   

Super nowina :hurra:
W końcu będziesz "dobrze spać" :super:
_________________
siemiondariusz4
 
 
RedHead 
Organizator zlotu



Safrane: B545 N°1579 oraz 2.0 16V 98' i S60T5
Pomógł: 11 razy
Dołączył: 04 Lut 2009
Posty: 1707
Skąd: Weedon Bec

Wysłany: 2018-01-12, 08:07   

Nareszcie szczęście dopisało, gratuluje rozwiązania problemu.
_________________
Decentralizacja to przyszłość.
 
 
patrys4891 
Organizator zlotu



Safrane: 99 phII 2,9 V6 24V manual
Pomógł: 16 razy
Dołączył: 07 Maj 2012
Posty: 3522
Skąd: Warszawa

Wysłany: 2018-01-17, 13:49   

Skubany czujnik ciśnienia od wspomagania. Przepuszcza górą.
Dobrze że nowy dostępny w sklepie od ręki, nie drogo, a wymiana szybsza niż żarówki :)
 
 
 
Atropos 
Klubowicz



Safrane: 2000, PH 2, 2.9 V6
Dołączył: 15 Wrz 2013
Posty: 1504
Skąd: Ustroń

Wysłany: 2018-01-17, 14:38   

Też wymieniałem u siebie.
 
 
artho 
Forumowicz


Safrane: ph2 2.5 20V 2000, ph1 2.0 8V 93 (dawniej)
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 02 Lut 2012
Posty: 777
Skąd: Kraków

Wysłany: 2018-01-17, 17:47   

patrys4891, coś się sypie ta safrana powoli.. :P

:zalamany:
 
 
patrys4891 
Organizator zlotu



Safrane: 99 phII 2,9 V6 24V manual
Pomógł: 16 razy
Dołączył: 07 Maj 2012
Posty: 3522
Skąd: Warszawa

Wysłany: 2018-01-18, 08:41   

oj nawet nie powoli :(
 
 
 
artho 
Forumowicz


Safrane: ph2 2.5 20V 2000, ph1 2.0 8V 93 (dawniej)
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 02 Lut 2012
Posty: 777
Skąd: Kraków

Wysłany: 2018-01-18, 10:42   

eh te ph2 :kwasny:
 
 
patrys4891 
Organizator zlotu



Safrane: 99 phII 2,9 V6 24V manual
Pomógł: 16 razy
Dołączył: 07 Maj 2012
Posty: 3522
Skąd: Warszawa

Wysłany: 2018-01-31, 10:14   

Wczoraj zabawa z kabelkami. Zauważyłem ze przy wtyczce od czujnika położenia wału te kable są w bardzo kiepskiej kondycji. Powyginane, izolacja popękana a kable już zielone.
Co prawda nie zmieniło to nic w pracy silnika, ale przynajmniej usunąłem potencjalną przyczynę zatrzymania się w szczerym polu.



 
 
 
SURU 
Klubowicz



Pomógł: 14 razy
Dołączył: 11 Paź 2012
Posty: 1770
Skąd: Opole Lubelskie

Wysłany: 2018-01-31, 10:19   

Czyli jednak to nie wtyczka odpowiada za falowanie obrotów? Czy falowanie ustało ? Masz może jakiś patent na naprawę takiej wtyczki ?
_________________
You Brought Two Too Many .
 
 
patrys4891 
Organizator zlotu



Safrane: 99 phII 2,9 V6 24V manual
Pomógł: 16 razy
Dołączył: 07 Maj 2012
Posty: 3522
Skąd: Warszawa

Wysłany: 2018-01-31, 10:25   

Ani wtyczka, ani kable, ani czujnik wału, który tez wymieniłem.
Patent... Wczoraj sam się tego uczyłem.
Wąską pęsetą udało mi się powyjmować konektory z wtyczki i jakoś tam te kabelki polutowałem.
żeby wyjąć konektory z tej wtyczki, wsadziłem od przodu pęsetę i na czuja udało mi się odblokować je i wyszły ładnie.
Falowanie nadal mam. Ono ustaje po odłączaniu akumulatora na noc, ale po pewnym czasie wraca.
Dodatkowa obserwacja to taka że Clipem łączę się bez problemu jak jest włączony zapłon a silnik nie działa. Jak tylko odpalę silnik to tracę łączność. Dlatego podejrzewam że coś z szyną CAN się dzieje. Może gdzieś jakaś masa czy coś...
Te nastolatki to kapryśne laski są.
 
 
 
SURU 
Klubowicz



Pomógł: 14 razy
Dołączył: 11 Paź 2012
Posty: 1770
Skąd: Opole Lubelskie

Wysłany: 2018-01-31, 10:50   

Patryk jeśli na zapłonie się łączy a po odpaleniu nie to coś może kradnie prąd na zasilaniu . Zmierz pin z wtyczki przed i po .
_________________
You Brought Two Too Many .
 
 
patrys4891 
Organizator zlotu



Safrane: 99 phII 2,9 V6 24V manual
Pomógł: 16 razy
Dołączył: 07 Maj 2012
Posty: 3522
Skąd: Warszawa

Wysłany: 2018-01-31, 10:59   

zasilanie lub masę. Bardziej masę obstawiam.
 
 
 
Daroot 
Organizator zlotu
Daroot Garage



Pomógł: 115 razy
Dołączył: 07 Lut 2009
Posty: 5630
Skąd: Iława / Olsztyn

Wysłany: 2018-01-31, 12:58   

W tym roczniku nie ma szyny can :(
_________________
Bywa że nie jestem szczery. Czasem zwyczajnie kłamię. Jestem próżny, pazerny, dbam tylko o swoje cztery litery. Bywam małostkowy, cyniczny i bezduszny - osądzam bez litości, bez serca i miłości
 
 
lesiu11 
Klubowicz



Safrane: 2000, PH2, 2.9 V6 24V, manual
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 24 Sty 2012
Posty: 447
Skąd: Legnica

Wysłany: 2018-01-31, 13:05   

patrys4891, takie falowanie ustające po resecie klemą miałem przed zmianą ecu na lagunowe z manuala...

mam manualno lagunowe ECU, wyczyszczone z immo, pożyczę Ci to sobie sprawdzisz czy Ci odpowiada.
_________________

 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


 Podobne Tematy 

phpBB by przemo