Zaawansowane szukanie.

PH1 3,0 V6 nie odpala
Autor Wiadomość
Daroot 
Organizator zlotu
Daroot Garage



Pomógł: 115 razy
Dołączył: 07 Lut 2009
Posty: 5646
Skąd: Iława / Olsztyn

Wysłany: 2014-11-14, 22:33   

Ale ja pytałem kolegi Skaromek ;)
_________________
Bywa że nie jestem szczery. Czasem zwyczajnie kłamię. Jestem próżny, pazerny, dbam tylko o swoje cztery litery. Bywam małostkowy, cyniczny i bezduszny - osądzam bez litości, bez serca i miłości
 
 
skaromek 
Klubowicz


Safrane: 93, ph1 2.2Vi
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 29 Kwi 2013
Posty: 245
Skąd: Świetokrzyskie

Wysłany: 2014-11-14, 23:04   

Darot Starachowice :)
 
 
skaromek 
Klubowicz


Safrane: 93, ph1 2.2Vi
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 29 Kwi 2013
Posty: 245
Skąd: Świetokrzyskie

Wysłany: 2014-11-14, 23:10   

henry71 napisał/a:
Widzę że podstawowym problemem jest brak umiejętności zdiagnozowania - na komp. marsz a <s>puzniej</s> później można walczyć dalej pozdrawiam



Komp kompem, ale najwazniejsze to znajomość działania i pomiarów czujników zwykłym miernikiem. W ten sposób znalazłem czujnik temp ecu który miał dwukrotnie przekroczoną rezystancję. Bez kompa też mozna :P
 
 
SURU 
Klubowicz



Pomógł: 15 razy
Dołączył: 11 Paź 2012
Posty: 1854
Skąd: Opole Lubelskie

Wysłany: 2014-11-15, 08:55   

Ktoś chyba pisał ,że czujnik temp . Wyjmij go i do gorącej wody . Można tak zmierzyć oporność.
_________________
You Brought Two Too Many .
 
 
skaromek 
Klubowicz


Safrane: 93, ph1 2.2Vi
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 29 Kwi 2013
Posty: 245
Skąd: Świetokrzyskie

Wysłany: 2014-11-15, 20:17   

rysio123 napisał/a:
Ktoś chyba pisał ,że czujnik temp . Wyjmij go i do gorącej wody . Można tak zmierzyć oporność.


To zostało już zdiagnozowane na samym początku naszej walki z 3.0. Podmiana czujnika na rezystor pozwoliła odpalić, jednak po 2 dniowym postoju i załozeniu sprawnego czujnika safrana nawet nie mruknęła. Odpaliła po wyjęciu i przedmuchaniu regulatora ciśnienia paliwa.. Narazie odpala :) Zobaczymy jak postoji kilka dni,czy odpali.
 
 
Wojtekn 
Forumowicz


Safrane: B544RT
Dołączył: 25 Kwi 2009
Posty: 49
Skąd: Rennes

Wysłany: 2020-03-17, 22:42   

Witam wszystkich pasjonatow Safi,

Oby ten covid19 nie rozpetal sie w Pl tak jak tutaje we Fr.

No ale co, moja Safa dostala jakiegos buga / blad od paru dni. Wszystko jest cacy jak jest zimna, ale co jak sie rozgrzeje i termostat sie zaczyna otwierac to wtedy zaczyna sie szarpanie, strzaly w rure, brak reakcji na pedal gazu i klapa. Dopier jak ostygnie to jest znowu cacy az sie nagrzeje i jest powtorka z rozrywki, juz dwa dni ja mekole i to samo. Nowa pompa paliwa/filtr, TDC czujnik, modul zaplonu, czujnik przepustnicy i temp powietrza,siliczek krokowy no i ten czujnik temp wody dla kompa/ kolor bialy. I ciagle to samo, nawet na drugim sterowniku to samo omometr mi sie sknocil i nie mam jak pomierzyc opornisc, ityle. A moze w kompie juz sie cos zarejestrowalo i dlatego ma fochy?? Mam tez extra cala wiazke ele do silnika, moze tam siedi blad?

Pzd, W
 
 
skaromek 
Klubowicz


Safrane: 93, ph1 2.2Vi
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 29 Kwi 2013
Posty: 245
Skąd: Świetokrzyskie

Wysłany: 2020-03-21, 00:11   

Sprawdź czujnik położenia wału, temperatury dla ECU oraz okablowanie. Zajrzyj też pod kopułkę rozdzielacza zapłonu, czasem wilgoć w tych miejscach potrafi nieźle namieszać.
 
 
Wojtekn 
Forumowicz


Safrane: B544RT
Dołączył: 25 Kwi 2009
Posty: 49
Skąd: Rennes

Wysłany: 2020-03-23, 22:54   

No tak, dalej klapa,kopulka/palec prawie nowe, masy oczyszczone, podpiolem juz trzeci czujnik pol walu i to samo, ale co, podiolem go prosto do sterownika na pyny 11 i 28 przez dodatkowy kabel/zlacza polutowalem, i to samo, wiatraki sie wlacza/ wylacza i zaczyna przerywac i pada. Dopiero jak ostygnie, no nie do konca, jeszce cieplawy to chodzi plynnie, skepy pozamykane aby miernik dostac, jutro zapne cala nowa wiazke silika i zobacze co jest zgrane.

W Jeepach a silnikiem 4.0 L system Renix teraz Siemens byl problem z odpalaniem, wiele jest na ten temat na necie, nawet ten czujnik walu rozwiercilem z 8mm na 9mm aby byl blizej kola zamachowego, tak rabia w Jeepach.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


 Podobne Tematy 

phpBB by przemo