Zaawansowane szukanie.

Pierwsza Szafka i od razu Bi-Turbo :)
Autor Wiadomość
Koziolek2222 
Forumowicz


Safrane: 1995r. 3.0V6 Bi-turbo RXE
Dołączył: 15 Lut 2017
Posty: 59
Skąd: Ryki

Wysłany: 2018-02-07, 12:03   

Nic nie ukrywam.
Cenił najpierw 10999 euro ,po pól roku zszedł na 9900 w, ostatecznie oddał mi ją za ..... :) 8400 o ile dobrze pamiętam ( mogę sie pomylić o 100 euro plus/minus) .
Dużo , mało ? Wg mnie normalnie . Widziałem w niemcach/ oglądałem pażdzierza , a gość cenił 7 tysi euro i za mniej niż 6500 napewno by nie sprzedał
 
 
Koziolek2222 
Forumowicz


Safrane: 1995r. 3.0V6 Bi-turbo RXE
Dołączył: 15 Lut 2017
Posty: 59
Skąd: Ryki

Wysłany: 2018-02-07, 12:14   

Nie , nie , nie. Nic nie wyrzucę :) Tył jest włożony welur a przód na razie na skórze, żeby auto było jezdne, ale docelowo chce zrobić i przód w welurze i na pompowanie. A może ktos ma cały fotel w takim welurze pompowany żebym sie nie bawił z przekładkami i tapicerami ??:)

A no i ta sprawa co wczesniej pisałem problem z odpalaniem.
Otóż w zeszłm tyg 4 dni pod rząd, wsiadam do auta , odpalam , robię rundkę po miescie i po ok 10 min jak się auto zagrzało juz czuje że chodzi nie tak. Gaszę, próbuję odpalic , nic, dupa!!!Za 3 h jak ostygnie , jak ręką odjął smiga, odpala od pierwszego.
No to kupiłem te 2 przekażniki spod ecu jak koledzy mówili (choc dla mnie dziwne ze to przekażnik, bardziej mi to wygląda/wyglądało na jakis czujnik temp silnika)
Zimny silnik odpalam na starych przekaznikach -smiga.
Gaszę podmieniam przekażniki na inne, odpalam - dupa nic
Podmieniam lewy na ten co był a prawy na "nowy"/inny, odpala.
Rundka 5 min 10 min jazdy , 20min , silnik zagrzany nic, śmiga. Gasze - odpala ??? :P
I tak 3 dni pod rząd prób , dziwne ale dopóki nie wyjade na dalszą podróz , to nie uwierzę
 
 
Koziolek2222 
Forumowicz


Safrane: 1995r. 3.0V6 Bi-turbo RXE
Dołączył: 15 Lut 2017
Posty: 59
Skąd: Ryki

Wysłany: 2018-02-07, 12:16   

Co do zlotu chetnie tylko kiedy ??
Ja w zimę jej nie wypuszczam dalej niz granicę osiedla ( brak opon zimowych ale bardziej mi szkoda jej na snieg i sól :)
 
 
siemiondariusz4 
Forumowicz


Safrane: 1996r. Baccara V6 Bi-Turbo
Dołączył: 04 Lut 2015
Posty: 118
Skąd: Bystrzyca Klodzka

Wysłany: 2018-02-08, 23:12   

Ja nie miałem żadnych takch problemów, ale słyszałem, że jak ECU się nagrzeje po jedzie np. w górach ( bo już ktoś mi mówił), to były takie problemy...
Pod ECU są dwie" cewki", mogą już "anomalię" robić...
Co do zlotu to drugi tydzień Maja w Kutna Hora, będą ludzie z Francji, Austrii i Czech, może z Polski będą jacyś posiadacze Biti?
_________________
siemiondariusz4
 
 
siemiondariusz4 
Forumowicz


Safrane: 1996r. Baccara V6 Bi-Turbo
Dołączył: 04 Lut 2015
Posty: 118
Skąd: Bystrzyca Klodzka

Wysłany: 2018-02-08, 23:29   

Coś takiego...
_________________
siemiondariusz4
 
 
Koziolek2222 
Forumowicz


Safrane: 1995r. 3.0V6 Bi-turbo RXE
Dołączył: 15 Lut 2017
Posty: 59
Skąd: Ryki

Wysłany: 2018-02-12, 12:14   

trzeba by pomyslec i moze sef da urlop :)
 
 
Jacek957 
Klubowicz



Safrane: 1995 V6 3,0 RT Allrad Zmodyfikowana do Baccary(bez pneumatyki)
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 27 Maj 2010
Posty: 1665
Skąd: Legnica

Wysłany: 2018-02-12, 12:21   

Też rozważam udział w tym zlocie o ile mnie wpuszczą :hyhy: Tym bardziej że to tylko 269 km w moim przypadku ;)
_________________

 
 
 
lesiu11 
Klubowicz



Safrane: 2000, PH2, 2.9 V6 24V, manual
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 24 Sty 2012
Posty: 426
Skąd: Legnica

Wysłany: 2018-02-12, 12:32   

założe swój zderzak z biti i jade :)
_________________

 
 
siemiondariusz4 
Forumowicz


Safrane: 1996r. Baccara V6 Bi-Turbo
Dołączył: 04 Lut 2015
Posty: 118
Skąd: Bystrzyca Klodzka

Wysłany: 2018-02-13, 09:10   

Ja już wolne dostałem, Hihihi :)
Z Francji jadą po 2,3 w autach, aby zmniejszyć koszty drogi....
_________________
siemiondariusz4
 
 
Jacek957 
Klubowicz



Safrane: 1995 V6 3,0 RT Allrad Zmodyfikowana do Baccary(bez pneumatyki)
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 27 Maj 2010
Posty: 1665
Skąd: Legnica

Wysłany: 2018-02-13, 10:26   

siemiondariusz4 napisał/a:
Z Francji jadą po 2,3 w autach, aby zmniejszyć koszty drogi....

Myślałem że "pocisną" na lawetach ;)
Są już jakieś konkrety w stylu:miejsce,ile aut,czy koszty pobytu?Co należy ze sobą zabrać a co będzie na miejscu i jaką walutą należy dysponować? :hyhy:
_________________

 
 
 
siemiondariusz4 
Forumowicz


Safrane: 1996r. Baccara V6 Bi-Turbo
Dołączył: 04 Lut 2015
Posty: 118
Skąd: Bystrzyca Klodzka

Wysłany: 2018-02-15, 18:36   

Koziolek2222 napisał/a:
Nic nie ukrywam.
Cenił najpierw 10999 euro ,po pól roku zszedł na 9900 w, ostatecznie oddał mi ją za ..... :) 8400 o ile dobrze pamiętam ( mogę sie pomylić o 100 euro plus/minus) .
Dużo , mało ? Wg mnie normalnie . Widziałem w niemcach/ oglądałem pażdzierza , a gość cenił 7 tysi euro i za mniej niż 6500 napewno by nie sprzedał


To kupiłeś za dobrą cenę, strącił, troszkę Niemiec,ale "na biednego nie trafiło":)
_________________
siemiondariusz4
 
 
Koziolek2222 
Forumowicz


Safrane: 1995r. 3.0V6 Bi-turbo RXE
Dołączył: 15 Lut 2017
Posty: 59
Skąd: Ryki

Wysłany: 2018-02-18, 11:20   

Miło to słyszeć :) I nie że ja nie przepłaciłem ale Niemiec nie zyskał a stracił :)
A obserwowałem jego ogłoszenie kilka miesięcy i cena spadała powoli :)
 
 
Koziolek2222 
Forumowicz


Safrane: 1995r. 3.0V6 Bi-turbo RXE
Dołączył: 15 Lut 2017
Posty: 59
Skąd: Ryki

Wysłany: 2018-02-26, 16:30   

Hej. A tak z innej beczki. Niee wiedziałem/nie chciałem zakładać nowego temtu: czy fotel kierowcy od po liftu 2001 r będzie pasował mocowaniami do mojej z 1995 r ? Ma ten sam kształt/profil ?( musze przełożyc te gąbki i welur na inny szkielet ?
 
 
Koziolek2222 
Forumowicz


Safrane: 1995r. 3.0V6 Bi-turbo RXE
Dołączył: 15 Lut 2017
Posty: 59
Skąd: Ryki

Wysłany: 2018-03-21, 22:11   

Hejka.
No i a propos moich nieszczesnych przekazników:
było dobrze przez ok 3 dni prób ale wczoraj zostawiłem auto przed garażem odpalone na ok pół godz ( zdążylo się porządnie rozgrzać ) i samo zdechło , a potem juz pupa- nie odpaliło ( na podmienionych przekażnikach ) Juz nie wiem co jej jest... ??:( :[ :[
 
 
Koziolek2222 
Forumowicz


Safrane: 1995r. 3.0V6 Bi-turbo RXE
Dołączył: 15 Lut 2017
Posty: 59
Skąd: Ryki

Wysłany: 2018-03-21, 22:17   

A druga sprawa: dziś zabrałem sie za przekładkę navi ( jak wiecie nie było jej w oryginale , potem była , a niemiaszek ją wywalił. Kupiłem na alledrogo i dzis podmieniałem.
Cały dzień: zanim odnalazłem te kable i burdel który zrobił tam ten niemiaszek .... masakra.
Prawie wsjo działa , tyle że nie ma komunikacji między radiem ( mam to duże philipsa kaseciak/CD) a ekranem navi?? Z kierownicy i radiem steruje wszystkim ale nie widze nic co się dzieje na ekranie .
Który kabel/kostka od ekranu navi/radia jest za to odpowiedzialny/a ???
 
 
Jacek957 
Klubowicz



Safrane: 1995 V6 3,0 RT Allrad Zmodyfikowana do Baccary(bez pneumatyki)
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 27 Maj 2010
Posty: 1665
Skąd: Legnica

Wysłany: 2018-03-21, 22:52   

Koziolek2222, Na to pytanie Gutek powinien znać odpowiedź,Między wieżą a wyświetlaczem oryginalnym to wiem ale z nawi nie miałem do czynienia.Wiem jedynie że do nawi pasuje tylko jedno oryginalne radio.
_________________

 
 
 
SURU 
Klubowicz



Pomógł: 13 razy
Dołączył: 11 Paź 2012
Posty: 1766
Skąd: Opole Lubelskie

Wysłany: 2018-03-22, 07:55   

Navi do Safrany ? Działa to jeszcze czy tylko jako fajny dodatek, są do tego jeszcze aktualizacje ? . Już lepiej było zainwestować w dobrego tom toma . Sprawdź czujnik położenia wału może to coś da ? Jak na ciepłym nie pali to typowy objaw .
_________________
You Brought Two Too Many .
 
 
lesiu11 
Klubowicz



Safrane: 2000, PH2, 2.9 V6 24V, manual
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 24 Sty 2012
Posty: 426
Skąd: Legnica

Wysłany: 2018-03-22, 10:20   

nie pasuje wyświetlacz navi do wieży philipsa

to po prostu inny komplet
_________________

 
 
Koziolek2222 
Forumowicz


Safrane: 1995r. 3.0V6 Bi-turbo RXE
Dołączył: 15 Lut 2017
Posty: 59
Skąd: Ryki

Wysłany: 2018-03-22, 22:13   

Lesiu11 pewnie masz racje, tylko zastanawia mnie że siemiondariusz jak zakładał do niej navi to mówił że wsjo działało. A przecież jeszcze da rade słuchac radia i płyt bez wizji która to stacja i nr utworu ( choc słabo) lecz nie wyobrażam sobie momentu kiedy bym musiał wprowadzic kod do radia , a wiecie że może sie to zdarzyć i to dosyć często , a więc .....
 
 
Koziolek2222 
Forumowicz


Safrane: 1995r. 3.0V6 Bi-turbo RXE
Dołączył: 15 Lut 2017
Posty: 59
Skąd: Ryki

Wysłany: 2018-03-22, 22:31   

kilka fotek z pytaniami a propos bo biała wtyczka ze zdjęcia nr 4 była wpięta w gniazdo poziome na samej górze na starym wyświetlaczu jak i wtyczka z foty nr 2 była wpięta po lewej , gniazdo pionowe :) a gdzies za radiem znalazłem "blizniacze wtyczki ( fota nr 5 i 7 . Jednak po podpięciu navi i zamianie wtyk nic się nie zmieniło , nadal nie było sygnału z radia na ekran navi . Co prawda wtyczka z foty nr 7 wchodziła w gniazdo lekko lecz nie miała tak jakby orygianlnego zabezpieczenia , poza tym jak widac na zdjęciu wtyczka ta miła piny licząc od góry ( to widać ) 2 potem pusto na 2szt i 3 szt wlepione. A w gnieżdzie jest licząc od samego dołu 5 pinów i na górze 2 wolne ????
troche to zagmatwane ale może ktos mnie zrozumie :)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


 Podobne Tematy 

phpBB by przemo